Ya yanlış anlamayın ama çocuğunuzun kilosunu neden burda sorma gereği duyuyosunuz bu aralar çok post görüyorum böyle anlamıyorum Maşallah kızınızın kilosu gayet iyi bebek kilo tablolarına göre ama doktorunuza sormanız daha mantıklı ayrıca kilosunun çok yada az olmasının bi önemi yok sağlıklı olsun değil mi ayrıca kilo alımının iyi olup olmadığı doğduğu kiloya görede değişir