delibirhatun
mikkonunannesi-
Kokopatikten ben aldım. Birin de sorun yok ama diğeri hem ayaktan çıkıyor, hem lastik çok sıkı bağlanmış bebeğimin ayağının üst kısmını sıkıyor. Hem de lastiğin bağlanma yeri dışarıda kalmış, çirkin bir görüntü oluşuyor. Sayfa sahibine bildirdiğim de “aa çıkmaması lazım, neden oluyor ki” diye bir açıklama geldi. Ve kendisi için konu kapandı. Herhangi bir gönderin, bakalım gibi şeklinde bir sonuca ulaşamadım yani