Defneli52 Bazı öğünler biz de reddedigoruz. Emiyor meyve de yiyor demekki doyuyor, zormalayın kafaya katmayın onun da bir birey olduğunu düşünün.. acıkınca yer, küçücük mideleri var.. arada bisküvi veya kuru üzüm vs atıştırmalık verin.. ana öğünden en az 3 saat önce bişey yemesin zaten