defnesmomm merhabalar, ben denemek için 3 aylık aldım. Müşteri hizmetleriyle görüşerek alırsanız 3 aylık da alabiliyorsunuz 123 TL’ye geldi tanesi. 14,15 ve 16. Ayını aldım. Su an 15. Aydayız. Faydalı buldum fakat devamını alcak mısınız dersenız almıycam. Çünkü sıkılıyor çocuk. İlkiyle baya oyalandık. Hoşuna gitti değişik geldi. Öğretmeniz gereken şeyler var hepsini öğrendi felan. Fakat 2. Ye gectıgımde ilgisi azaldı. Sanırım sıkıldı. Yani ben yine öğretmeye çalışıyorum ama devamını almaktansa farklı şeyler almayı tercih edicem.