Bebeğim 2 aylık bu zamana kadar çok zor geldik bebeğim her zaman açlık çekiyor ne yazık sütüm yalnızca her 2 saatte ancak 30 ml ancak çıkıyor yedim içtim çaylar kullandım doktor önerisiyle damlalar kullandım genede çaresini bulamadım mama da vermek istemiyorum ama genede mecbur veriyorum günde 200 cc mama veriyorum yani 2 kere 100 cc olarak ama doymuyor mamayı da artık doktor önerisiyle başladık kilo alımı yavaş oldugu için ama sürekli aglıyor sürekli uyumuyor ne yapmalıyım🙁