Bebek92 Hanımlar sizinle keşfettiğim,memnun kaldığım bi daha ürünü tavsiye etmek istediiim. bakarmısınız güzellikleree,ben deri siyahına kızımın ismini yazdırdım,diğer modellerde çok çok güzel yine alacağımm bayıldımm https://www.ciceksepeti.com/kisiye-ozel-isimli-veya-isimsiz-kiz-bebek-ayakkabi-beyaz-renk-dogal-hakiki-deri-kc7505325 https://www.ciceksepeti.com/kisiye-ozel-isimli-veya-isimsiz-kiz-bebek-ayakkabi-kurklu-pembe-renk-hakiki-dogal-deri-kc8571606 https://www.ciceksepeti.com/kisiye-ozel-isimli-veya-isimsiz-erkek-bebek-ayakkabi-kurklu-laci-renk-hakiki-dogal-deri-kc3305589