ZumrAsel ya ben de kızıma hemen verdim, özellikle geceleri sakinleşmesi için veriyorum. Ben de uzun süre emzik emmişim, 2bucuk yaşımda kardeşim doğmuş ben tekrar emzige başlamışım. Annem duvar kenarlarına saklanıp emip, kendimi rahatlatıp tekrar ortaya çıkıyormuşum. hiç kulak problemi yaşamadım🤣