Efemm Oglum 10 ay 9 günlük aşıya cagırdılar normalde 9 ayda vuruluyor 10 aylık iken kızamk aşısı vurduran varmı
sonsuzmutlulukkk Efemm 1 yaşına kadar yapılabiliyor bizim burda da yok haber verceklermis 9 aylık başlıyormuş 1yasina kadar
hunilimomm Efemm 9 ayı geçiyordu vurulduğumuz da asi yoktu gelince vurdular canım demekki anca geldi asi o yüzden bir ay sonra vuruluyordur birde yaşında vuruluyor
Efemm sonsuzmutlulukkk umarım canım içim rahat degıl işte gidince tekrar sorucam ama zaten 1 yasında yapılıyor bunu biliyorum peki 9 ay da vursaydı 1 yasında vurmucakmıydı
Efemm hunilimomm bizde 9 ayımızda gittigimiz de 9 ay süre içinde gelirse ararız gelirsiniz demişti 10 aylıgı geçince düşündürdü acıkcası