Merhaba arkadaşlar
Korona testim pozitf çıktı ve bebegim 11 aylık . Bu gün filyasyon ekibi korokin diye bir ilaç getirdi bana. Bu ilacı kullanan var mı ? Emzirirken kullanıldığını belirttiler. Kullanan bebeğinde bir farklılık gördü mü ? Durumum iyi fakat kotulesirsem bebeğim ne olur ? Ayrıca bu dönemde c vitamini olarak hangi ilacı kullandınız ? Tavsiyelerinizi rica ederim