Şuan 7 aylık. 3-4. Ayında falan doktor söyledi. Hormon içeren bi krem ilaç verdi. O yapışan yere uyguladım sabah akşam. Açıldı. Doktor dedi ki açılmış ama illaki tekrar kapanıcak korkma. Dediği gibi de oldu,tekrar kapandı. Sonra tekrar kullandım,tekrar açıldı. Kız bebeklerde hormonlardan ötürü olabiliyomuş. İlaç sürünce açılıyor. İlaç kullanılmazsa,oraya kesi atıyorlarmış. Çünkü kapalı olması idrar yolu enfeksiyonuna sebep olurmuş