Melike06 Kızlar Merhaba Nisan’da doğum yaptım ilk 3 -4 ay adetim oldu ağustostan bu yana adetim olmuyor yaklaşık 3 aydır.Doktora gittim gebelik falanda yok emzirdiğim için mi artık bilemiyorum.Benim gibi olan arkadaşlar var mı? Sizce neden olabilir ?
Nrgs Melike06 benim ilk kez 11 ay sonra olmuştu doğumdan sonraki 1 yıl düzensizlik normal diye biliyorum