Merhaba iki çocugum var ilkinde her ay yatan çocuk yardımı hiç almamışız farketmemişim,ikinci cocuktan sonra başvurdum ama bu ayda maaşa yatmamış. Ne şekilde yatıyor hesapta açıklamada ayrıyeten cocuk yardımı acıklaması mı oluyor veya yatıp yatmadıgını e-devletten nasıl sorguluyoruz?