Bilgedefne bizim gaita testimizde hiçbişey çıkmadı yüzündeara ara isilik gibi kabarcıklar olup geçiyodu ve iki kez üst üste bronşiyolit olmuştu dr süt alerjisi olabilir dedi ama kesin bişey yok ben diyet yapıyorum ama bu işi ancak çocuk alerji uzmanı çözerdiye düşünüyorum ben oraya gidicem