Benim bebeğim 4.ayı bitirdi bugun 10 gündür karantinadayız kimseyi görmedi normalde çıkartıyorum geziyor felan dün teyzesini ve annnanesini gördü ve acayıp derecede korktu ağladı normalde ağlamaz atak dedikleri sey ne bilmiyorum huyu suyu değişti önceden gülüyordu felan şimdi mutsuz zor gülüyor hemen mızmızlanıyor ne yapabilirim ne olmuş olabilir sadece babada duruyor bende bile zor 10 gündür babasını görüyor 🤦♀️