aaaa
kizlar kizim 3 subatta 6 aylik oluyor.dogumdan itibaren anne sutü almadi.yogun bakimda yatti enfeksiyondan.ve ben bu zamana kadar hep mamasini zor bela agzina sika sika verdim.bu son 1 aydr artik hic yememeye basladi agzina siktgmzdada döküyor.mama ile beslandigimz icin 4 aylik olduktn snra yavas yavas basladik ek gidaya.suan corba yogrt meyve puresi felan veriyorm.daha kahvaltiya baslamadk.onumzdeki hafta doktr randevumz var.sirf bu mama konusunu konsmak icin gdecegiz.size sorum şu;mamasini kesnlikle icmiyor artk brakms zorluyorz.bu arada butun mamalri denedik.hepsine tepkisi ayni.(ama biberona rezene bazen anason katip veriyorm bikerede iciyor).bi ara doktrumz biraz vanilya surubu yada pekmz katn dedi.ozaman hic icmedii.biz mamayi artk vermesek bi sorn olrmu inek sutune baslarsak.(biliyorm 1 yas oncesi alerji riski yuksek)baska carem kalmadi sasirmis durumdaym.gece 11 12 gbi yatiyor.sabah 5 kadar 5 de uyanincada zor bela 2 ölcek verebiliyorm agzina sikarak.ve 8e kadar uyanmiyor.ne yapicagimi sasrmis durumdaym.sizin bebeisler nasil kzlar yaa.varmi bizim gibi olan😣