idillinamom Ssultannn Philips lumea. Çok acıtmıyor bir zaman sonra alışınca hiç hissetmiyorsunuz hatta 😊🤭
MS-01 idillinamom açıkken lacivert düşünmüştüm aslında 😀 saclarim koyu kahve tonunda bir kere açmaya kalkıştım zerre renk tonu oynamadı dedim ben bunu evde açamam en iyisi kalsin 😂😂😂
idillinamom MS-01 evet evde yanma riski bayağı yüksek 🤭 önce uçlar sonra dipleri açar isen aynı ton oluyor. Yinede kapalı imişsin kimse görmez vaktin var ise dene 😊
MS-01 efelettin karbonat surebilirsin canim ben ilk dogum yaptığımda kimyasal seyler kullanmak istememiştim kendi kokum olsun bebeğim icin diye duştan çıkınca hep karbonat sürerdim iyi oluyor
ElifAda9 MS-01 kizim tam 40 günlük daha çok küçük yatırıyorum durmuyor inşallah geçer bu günler de kucağımdan hiç inmiyor sadece o uyuduğu zaman iş yapabiliyorum inşallah herşey yoluna girer saol canım 🤗😣
MS-01 ElifAda9 bende öyleydim canim doğumun verdiği yorgunluk cok zor geliyordu uyuya kaliyordum birde tek basima baktim 1 haftalikken tek kaldım esim de çalışıyordu ama geçti gitti zaman güzel anılar kaldı rabbim yardim eder