Kizlarrr kizim 21 aylk hala kahvltsni bebe biskvisi yumrta peynr bu sekil bulamac seklnde yiyo 1 haftadir vermiorm kahvaltya slistrmya calisiyorun yok agznds bekletiyor yutmuyor zaten yuksek damaktan cigneme yutma problemi yssiodk bebeklikden beri suan ama yrmekleri falan yiyo ama.hala.kahvlti verirken problem yasiyor bole cocugu olan varmi napcam bgn yine kahvalti hazirladm yok teleme yumrta ksskla yiyo krem peynr kaskls yiyo ama ekmek agzna vernce yutmuo agznda bekletio