Selam kızlar benim bebeğim 38 günlük ve grip öksürüyor hapşırık var ve normalde çok uyumaz gündüzleri şimdi uyuyor 2 3 gündür grip burnu akıyor ateşine bakıyorum yok gibi ama grip burnunu tıkıyor yavrumun aspiratör le temizliyorum ama yine aynı ne yapmam lazım başka. Başına gelen var mı yaa birşey olmaz dimi kızıma biraz pimpirikliyim de ağlayıp duruyorum birşey olacak diye 😔