Hanifem doktor liste verdi bana onu uyguladım ama araya pandemi girdi oruc girdi bayram 1 ay hastahane kaldik derken bosluk oldu tam anlamıyla yapamadım
Dogumdan çıkınca 14 kilo gitti zaten ama 4 kiloyu geri aldim 72 kilodaydim sonra doktora gittim diyet yaptim zumba yaptim 63 500 e dustim 2 gundur diyete geri basladim suan 62 600 falan geliyorum 62 63 arasiyim yani 17 aylik kizim aralikli devam edecegim
46 ile evlendim 52 ile hamile kaldim 55 olsam yeter bana duzenli yemek lazim beyaz ekmek en buyuk dusman kizartmada tabi pilav yersem ekmek yemem bazen salata ekmek yerim o sekilde verebileceğim kadar vermek istiyorum cok uzadi bu diyet isi ama sutte azalma oldu bana göre ara ara yapiyorum
Diyet sart yani görenler zayifladin diyor bana oyle gelmiyor ama eski kıyafetlerimi giyiyorum hemen hemen şükur daha cok gaza geliyorum istersen listemi paylasirim