Bebeğimi artık oyalamakta eğlendirmekte çok zorlanıyorum. Bazen ne yapsam oyalansa diye kara kara düşünüyorum. Bazen çaresizlikten eşimin geleceği saati hesaplıyorum. Ne yapsam çok oyalanmiyor artık çok hareketli ama emeklemedi. Kucağıma gelmek istiyor dışarı çıkmak istiyor. Dün eşim işten geldi yemek yedik duş alayim dedim çıktım eşim bana bu gündüz de böyle mi dedi nasıl mı dedim çok hareketli hiç durmuyo sürekli farklı bisey istiyo dedi. Neler yapmalıyım eğlendireyim zaman geçireyim?