Beratbaris baya kelimesi var , 2 li cümleler kuruyor bazen anne gel , anne mama , anne su , anne acıyor , anne baba uyuyor diyor bazen 3 lü olarak ama konuşuyor diyemem , sürekli cümle kuruyor diyemem . Emziği geç bıraktık zorla 20 aylıkken bu sebeple konuşması gecikiyor olabilir