babyinlovee kışın benim de kolay ısınmaz, hemen de üşür. Kat kat giyinmek çözüm değil, ayağı sıktığı için ısınmasını daha da zorlaştırıyor. Sıkmayan kalın bir çorap veya patik giyip mümkünse oturduğunuz zaman bağdaş kurup ayaklarınızı dizlerinizin arkasına sıkıştırıp oturun çok güzel ısınıyor, sonra panduflarınızı giyersiniz kolay kolay üşümez😁