Merhaba arkadaşlar bebegim 2,5 aylik uc gundur emmiyor, meme verdigimde basini mememden asagi dogru atip aglamaya basliyor ve ac kaliyor:( ayaga kalkip ziplaya hoplaya ancak emzirebiliyorum o da gidim gidim çünkü devamli agliyor:( bu durumda ne yapabilirim, bilgisi olan var mi?