Merhaba güzel anneler bebeğim 6 ayının içinde yavaş yavaş tadımlara başladım her tadımdan sonra su veriyorum ve sık sıkta emziriyorum ancak idrarı farkedilir derecede azaldı ve koyulaştı birde kırımzıı lekelenmeler oldu 2 3 gündür doktorumu aradım tahlil yapmadan bişey diyemem dedi fakat karantina dayım oyğzden suan götüremiyorum varmı başına böyle birşey gelen beslenemiyormu acaba sütümde var anlamadım 🤷🏻♀️