Kızlar günaydın. Bebeğimi bugün 6 aylık aşısına götürdüm. Diğer aşısınında 12 aylık olacağını görmüştüm uygulamada ki aşı takviminden ancak sağlık ocağında ki ebe 9. Ay için tekrar çağırdı . Bu tam olarak hangi aşı yaptırdınız mı bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba 🌼