Merhabalar ben Happy normdan geliyorum yeni , normal Doğumdan dönerek tercih için ( sezeryan doğum yaptım ) sorunum şu 2 gün oldu doğum yapalı ama benim ağrım hiç azalmadı ağrı kesici ve antibiyotik kullanıyorum , afedersiniz vajinamın içi bile sızlıyor , öldürürken falan canım çok yanıyor , nerdeyse emeklicem , tavsiyeleriniz varmı bu konuda ne yapsam kendimi biraz daha iyi hissederim , ve göğüs uçlarım yara oldu lansinoh kullanıyorum ama fayda etmiyor , göğüslerim büyük olduğu için bebeğim kavrayamıyor ..