Esques Ben de evden çık adan kovide yakalananlardanım bugün karantinamın 4. Güni sağlıkla atlatırız inşallah
paputmoms Perihann valla doktor başta yazmayacaktı başka doktor geldi o yazdı parol yazdılar Bi de ben de kullanmayı düşünmüyorum bitki çayları düzenli beslenmeyle atlatmaya çalışıcam
SEREZ Perihann çok geçmiş olsun canım ya beslenmene dikkay edersen iyi olucaksındır olsun üzülme allahın izniyle bunuda atlatıcaz
Pinarice Benim 4. Günüm tomografide pozitif çıktım emzirdiğim için herkese verilen ilaçlardan vermedi emzirenlerin kullanabildiği ilaçlardan verdi bana azitro 500 mg ve parol onları içiyorum öksürük halsizlik göğüs ağrısı ve baskıydı belirtilerim
becamemom Pinarice tomografiden pozitif çıkan arıyordum, sizi buldum. Kan ve sürüntü alınmış mıydı onlar temiz miydi?
becamemom Pinarice bir de emziriyormuşsunuz tomografiden sonra ne yaptınız? Ben emziremem diye çektirmedim
Pinarice becamemom doktor zararı olmaz emzirmeye devam edebilirsin dedi tomografi çekilmesi emzirmeyi etkilemezmiş
becamemom Pinarice çok şaşırdım tomografi çok yüksek radyasyon olduğu için süte geçiyor. Hatta forumda da araştırdım genelde böyle yazmışlar. Benim de kan ve suruntu negatif. Bademciklerim şişiyor sadece. Covid midir bilmiyorum endişeliyim biraz ya. Öksürük yok
Minikburun Perihann eşim covid şuanda.ilk olarak ateşi çıktı.sonra öksürük başladı kuru öksürük diyolar ama eşim balgamlı öksürüyo.simdi tad ve koku da alamıyo.burnu tıkalı.herseyinin agridığını söylüyo. Umarım değilsinizdir.gecmis olsun
Perihann Minikburun testim pozitif canim ve bebegum de cok oksurmeye basladi napicam bilmiyorum 2 tane maskeyle emziriyorum
Perihann becamemom öksürük vardi siddetli halsizlik istahsizlik. Test yaptirinca negatif cikmisti annemin şikayetleri uzerine kanda aldilar doktor sinra suphelendi tomigrafi cekti o zamn anlasildi covit olduğu hemeb ilac vermislerid 1 haftaya toparladı🤲 insallh sizdede birsey yoktur