Bende 40 kımın çıktığı gün yakalandım. Hem bedenen hem ruhen yıpratıcı süreç. Ama nolur güçlü durmaktan vazgeçme. Bugün 9. Günüm. Öyle ağır geçirdim ki ama bebeğimi kucaklamaktan emzirmekten vazgeçmedim. Hergece ağladım yıprandım. Ateşim 39 bucuktaydı ama buna rağmen her yarım saatte bir emzirdim. Geçiyomuş. Nolur moralini yüksek tut. Hastalık değil güçlü olan bebeğin ve senin bağın daha güçlü unutma. 🤲🏻🙏