Selamlarr kizim 3 aylık sadece mama aliyor bazen yeşil sari kaka yapiyor koyu yeşil ve normal sarı karışık 🤔 normal bir durummu acaba yoksa hastalik belirtisi olabilir mi internette bulamadim da bir cevap 😒 sadece gaz damlasi ve Ocean d vitamini kullaniyoruz 2 gün önce probiyotik bıraktık onu kullanirkende yesilliydi 1 gün oyle yapıyor diger gun sadece sari oluyor neden anlayamadim