canimoglum_2020 o çok normal. Ben kızım doğduğundan beri asla kulağına pamuk sokup falan temizlemedim. Üç kez kendim bu yüzden kulak tıkanması yaşadım. Kendi doktorum hiç ellemeyin kir kendiliğinden kulak dışına aktığında temizleyin der. Bebeğimdede bu şekilde hareket ettim. Bazen nokta gibi gelirdi ucuna onlarıda minik çatal iğnenin arka yuvarlak tarfıyla çeker alırdım.
kırmızı veya siyah akıntı olmadığı sürece korkmayın. Normal kulak kiri o. Çıktıkça temizleyin.