11 aylık bebegım var genel olarak yemek yemeyi sevmez bu yasına kadar bir kere olsun 120 ml mamayı geçtigini hiç görmedim ne yapsam sürekli kafasını ceviriyor agzını hiç açmıyor çay kasıgı bile girmiyor arrık çok bunaldım biliyorum aç sevdigi seylerden yapıyorum ama yemek istemiyor uyku geceleri 3 4 defa uyanıyor sürekli bi mız mızlık sürekli halinden hosnutsuz ne yapıcamı artık şasırdım bu durumdan artık bıktım İçten içe kendimi üzüyorum vede bunaltıyorum yardımcı olun ne yapmalıyım