Kızlar merhaba bir hafta önce bebeğime 2 ay aşısı vuruldu 3 tane ondan iki gün sonra aşırı huysuzluk başladı sürekli uyuma isteği dakat uyumakta zorlanma ağlama uykudan ağlayarak kalkıyor aşıdan sebepmi anlamadım ne zamam heçer bilmiyorum bu arada 2 ay 25 günlük bebeğim atak dönemimi onuda blmiyorum ama hem gaz hem huysuzluk çok zorluyor dün nurse hearveyin şurubunu aldım denemediğim ilaç kalmadı 😫 rezene kimyonda veriyorum bazen doğdgndan beri mama ile besleniyor bu arada