Merhaba güzel anneler,
Malum virüs sebebiyle bebeklerimizi doktora götürmekten çok çekiniyoruz. Ayrıca şuanda tatil dolayısıyla doktorumuzdan da uzağız.. 8 aylık bebeğimin cildinde önce kızarıklık şeklinde çıkan sonra su toplamış gibi görünen kabarcıklar var 😪 alerji midir acaba? Bunu tecrübe eden var mı? Ateşi falan yok keyfi yerinde, kabarcıkların 3. Günü. Başına gelen yardım edebilir mi? Acilen doktora gitmeli mi bilemedim 😪