Senanurrr Merhaba arkadaşlar 8 ayına giricek bir kız bebeğim var sulu kaka yapmış değişik bir şekil de rengi ne yeşil nede koyu yeşil değişik bir şekil de içinde pütür pütür bir şeyler var daha önce başına geçen var mı ?
___sonbahar___ Senanurrr biz de var besin alerjisi teshisi kondu. Ama biz de asiri gaz sancisi asiti kusma huzursuzlukta vardi sut urunleri diyeti yaptim
Senanurrr ___sonbahar___ buna nasıl teşhis kondu ama bende sadece bugün ilk defa sabah altını alırken fark ettim
___sonbahar___ Senanurrr bir kez olduysa eger yesil sebze yediyseniz sutunuzden gecmis olabilir kulaklari agiriyor olabilir ya da on sutu yagli almamis olablir emerken . Doktorum sut.urununu kes dedi yesil kakayi gorur gormez ama benim hep oyleydi asiri huzursuz bebek