Deryadeniz56 Bebeğim 4bucuk aylık hala daha sıvı kaka yapiyo katı toplu kaka yapmıyor süt yaglandikca sıvı toplu yapıyormuş doğru mu sizin bebeklrnzn dışkısıdami sıvı bu ayda
mirayyy20-20 Deryadeniz56 benimki de hala sıvı bazı günler de 3-4 kez yapıyor dün ilk kez demire başladım bir kez yaptı. Çocuk ishal mi değil mi anlamıyorum hep sıvı
Purely Deryadeniz56 Zaten normal olan o katı toplu kaka çok uzun süre yapmayacak. Benim oğlum 9 aylık o bile hala cıvık yapar.
Deryadeniz56 mirayyy20-20 benim de aklımı kurcaladı annem diyor artık büyüdü sütun yaglandi katı toplu yapması gerek diyor yani merak ediyorum bu ayda bebek kakası katilasiyomu ama anne sütü zaten sıvı nasıl katı yapabilir ki