Sekiz ayşık olucak gün içinde çok fazla su içmiyor sürekli idrar yolu enfeksiyonu oldu bezini de üç saatte bir değiştiriyorum en fazla dört oluyo ama çişi çok az birikmiş oluyo çok mu sık alıyorum yoksa o mu az çiş yapıyo siz kaç saatte alıyorsunuz anneler