Btlakkurt Göğsümün ucu çok yara oldu 11 günlük bebeğim var bir yere değdiğinde bile aklım çıkıyor ne yapabilirim emzirirken canım Çok yanıyor 🤔
Aysedefnekumas Btlakkurt kesinlikle lansinoh oneririm doğum yaptigimda yara olmustu bende kopacak derecedeydi iyilestirdi.
Dk72 Btlakkurt burada önerilen kremlerden birini alıp kullanabilirsiniz ama mutlaka gümüş kapak alın. Neden derseniz benim de gögüs uçlarım yaraydı atlete südyene değmesin e bile tahammülüm yoktu çok hassas ve ağrıyordu. Gümüş kapak sayesinde hiçbir yere temas etmiyor hem de sürekli nemli kalıyor
Ekinsu Lansinoh diye bir krem var o cok iyi onu kullan beni o kurtardi yaralardan bu arada gecmis olsun
M-V-S868820 Benim gümüş kapak alacak imkanım yoktu buzdolabı poşetini kestim göğüs ucuma hep onu koydum hep nemli kaldıgı için ağrısız acısız üçüncü ayımızı bitirdik şükür
Food Lasinoh krem veya kanola yağı öneririm ve göğüs ucunu göğüs peti ile nemli tutarsanız faydasını görürsünüz inşaAllah
M-V-S868820 Btlakkurt buzdolabı poşetini kestim gögüs ucuma koydum sık sıkta değiştirdim emzirmeden de yıkadım göğsümü hep yumuşak ve temiz kaldı başka da bişey sürmedim almadım
ElifAda9 Btlakkurt fito diye bi krem var onu surun hemen iyileşir ya da soğan kesip sürun hem sütünüz gelir hem yaranız iyileşir
Aysesmom34 Lansinoh beni de kurtardı her emzirmeden sonra sür, silmene gerek yok. Bebekteki pamukçuğa da iyi geliyor. 👍🏻
beybi11 Btlakkurt benim de ilk günden yara olmuştu. Avent in kalkanlarını kullandım, lansinoh krem sürdüm. Bunlar iyi geldi. Kalkanların deliklerinden üstüme süt dökülmesi dışında sorun yaşamadım 😁 bir de kendi sütünüzü sürüp kurumasını bekleyin
minikcancan Btlakkurt ecZaneden e vitamini ampulu (evigen) alın şırıngayla gögüslerinize damlatın aventin gögüs kalkanını takın 2 güne toparlıcaksınız
Mco Btlakkurt zeytinyağı sürdüm çok şükür yara olmadan kurtuldum. Birde mamajo kalkan taktım sürekli ondan de sürekli süt dökülüyor ama.yinede ilk günler faydasını gördüm . Artık onu da takmıyorum . zeytinyağı en iyisi.. lansinoh falan bana hiç iyi gelmedi.