Bonnusimo o gecicek canım bikaç kere bende yasadın ilk dogumum da (2.de olmadı) wcye 2 gün çıkamadım korktum acır mı diye yarı ac gezdim diyebilirim 3. Gün çıktım baktm acı yok kendimi boşuna kasmışım🙈 2 hafta, sonra dikiş acılarım geçmişti yani biraz daha dayanmalısın😌 oturup kalkarken basur yastığı emzirme yastıgı kullanmanı öneririm onlarda yoksa havluyu yuvarlak ortası bos yap ona otur