Merhaba tecrübeli ve bebeğini mamayla besleyen anneler yardımınıza ihtiyacım var. İki gündür covid + olduğumu öğrendim ve emziren bir annenin içmemesi gereken ilaçlar alıyormuşum bu durumda bebeğimi emzirmemem gerekiyor. Bebeğim 5 aylık devam sütü aldık aptamil marka bebeğim biberonu da kabul etmiyor mamayi da, kaşıkla vermeye çalışıyorum onda da ağzından çıkarıyor. Mecbur icirmek zorundayım ama nasıl yapicam 😔😔 . İlgisi var mı bilmiyorum ama emzikte almıyordu normalde.