Merhaba anneler hepinize kolaylıklar dilerim bana da yardımlarınızı🙏🥺1 ay on günlük oğlum var iki üç güne kadar hersey iyiydi uyku emzirme vs tek kakada kan vardı mukuslu ve yeşildi on dört gün diyet uyguladım süt ve süt ürünlerini kestim kan gitti mukus bitti yeşillik hala devam ediyo ama doktor normal diyo neyse ve ben o kan olduğu zaman helva peynir tatlı çıkolata vs çok abartmıştım ondan olmustu kan azalınca çok nadir yani haftada bir dilimim yarısı cıkolata yedim diyim ya da bir dilim salan yedin diyim süt tozu var ya .ondan mıdır bilmiyorum memeyi seven emmeyi seven oğlum meme almıyo tutmuyo öyle bir ağlıyor ki aç dahi olsa veremiyorum Dedimki tadı mı bozuldu baktım içtim yok aynı mama vermiyorum düşünmüyorum biberona alışmasın hemde sütüm olduğunca çok eskiden emdiği için ben napıcM basına gelen var mo nasıl atlattınıx naptınıx geçer mi nolur bişi diyin o ağladıkça ben de ağlıyorum acaba arada kaçamak yapıyorum ya ondan mı
1.