Günaydın arkadaşlar 7,5 aylık bebeğim ishaldi bir haftadır şimdi mukuslu gibi yapıyor ve çok sık kaka yapıyor gece uyanıp kaka yaptığı oluyor 6-7 defa yapıyor diş döneminde böyle bir şey oluyor mu birazdan doktora gideceğim gitmeden sorayım dedim internet te bağırsak enfeksiyonu falan yazıyor korktum😞