Iyi akşamlar çok acil bir şey sormak istiyorum bebeğim 5 günlükken yenidoğan dehidrasyonundan dolayı tedavi gördü mamayla destekleyince düzeldi hastaneden çıktık sonra başka doktora kontrollere götürdüm çok kilo alıyor mamayi kes dediler bugün 29 günlük başka bir hastaneye götürdum acilde potasyumu çok yüksek sodyum düşük dendi serum takıldı yarın çocuk doktoru görecek neden böyle olduğunu kimse açıklamıyor bu konuda bilgisi olanlar bana yardımcı olabilir mi çok korkuyorum acil doktoru çok tehlikeli bir durum dedi mıy mıy mıy doğru düzgün açıklama yok çok korkuyorum ağlamaktan helak oldum lohusa depresyonu da geciriyordum azcik geçmişti yine tetikledi bu konuda nolur bilgi sahibi olanlar yazabilir mi