h_yigit2 Nadireyamac dua ede ede çok şükür uyuttum kahvaltı hazırlayayım acıktım çabucak birşeyler yiyim uyanmadan yoksam uyanırsa vay halime🤣😆🤣
h_yigit2 Nadireyamac aynen kuzum çabucak yidim😄😄 hemen toplayayım mutfağı derken elimden tabak yere düş şangır şungur uyandı🤣🤣 nazar çıktı ellaaammm😄😄inş uyuruz bundan sonra😉😉
Nadireyamac h_yigit2 ayy hadi inşallah uyur mışıl mışıl benimki daha ayakta kıvranıyo gazdan yavrum 😔
h_yigit2 Nadireyamac canımm en yakın zaman da biter inş gazınız biz 20 gündür çok rahatız gaz damlasını vermiyoruz gün aşırı büyük tuvaletini de yapıyor kilomuzda iyi 10 gün sonra 4.ay aşımız olcak bakalım zaman çabucak geçiyor yavrucaklarla🤗😍
Nadireyamac h_yigit2 Ay maşallah inşallah biter biranönce bizimkide aslında kakasını yapıyor zorlasada olsa gazını çıkarıyor ama yetmiyor sanırsam