minikailemmm Kendinize cok yükleniyorsunuz. Lütfen bugün itibariyle yapmayın. Siz gayet de iyi annesiniz, emzirmek veya emzirmemek bunlar hep nasip işi. Elbette emzirmek isterdiniz olmamış, ama siz bunu bebeğe yansıtmayın. Onlar bizlerin tüm duygularını anlıyorlar öyle bir yetenek vermiş Allah, o bağımız var. Bebeğiniz belki sık sık az az beslenmeyi seviyordur, mamanın tadını beğenmiyordur. Bebeklerin bazı dönemleri oluyor veya demir eksikliği b12 eksikliği iştahsızlık yapıyor. Hiç kendinizi yıpratmayın, doktorunuzla konusun tahlil yaptırın. Benim oğlum da iştahsız ama zorlayınca hem siz hem bebeğiniz stres altında kalıyorsunuz. Zamanla düzelecek. Ek gıdasını da blw usulü yapın verin mesela Damys kitchen hesabı var kendi kızı olunca ona menüler yapıp paylasıyor cok güzel basit tarifler. Deneyin. Mamasına vanilya özütü ( 1 damladan az mesela) veya cok az pekmek karıstırabilirsiniz deneyin belki öyle içer.