Cuma günü adetim başladı kanamam baya yoğundu cumartesi gece ateşim çıktı vücut kırgınlığı öksürük vardı parol tylol falan içtim ateşim düştü gribe çevirdi ( en yüksek ateş 37.8) dün oğlumda 2,30 aylık onda da hafif ateş vardı 37 ateş düşürücü içirdim ona da oda iyi şuan. Covit mi normal bir enfeksiyon mu bilemedim 🤦🏻♀️ Yaşayan anneler var mı ?