Yaşadığım bir deneyimi paylaşmak istiyorum . 1,5 aylık bebeğim var. Sadece anne sütüyle besleniyor. 1 aylık olduğundan beri sadece geceleri bir emmesini biberonla yapıyorum. Hem kesintisiz uyumuş oluyorum ( eşim besliyor) hem de araştırmalarına göre ileride sütten keseceğimi zaman daha kolay bir şekilde adapte olup meme bağımlılığı azalıyormuş :) bir postta çocuğunu memeden kesen bir annenin çocuğuyla yaşadığı bir problemi gördüm Altınada aynı durumda şikayet eden anneleri. O yüzden geç olmadan emziren annelere bahsetmek istedim :) uzmanlar günde en az bir defa biberon desede ben sadece bir kez biberonla veriyorum ki biberona alışmasın emebildiği kadar mememi emsin . Bence emzirmek kutsal bir şey 🙏🏻