ipek-defnem Doğduğunun ikinci haftası gündüz normal kıyafet, gece ise pijama giymesine özen gösterdim. Evet miss gibi kokuyorlar, terlemiyorlar ama böylelikle bizim rutinimiz oluştu. Gündüz/Gece kavramının da daha iyi farkında olduğunu düşünüyorum. Bide son olarak nasıl alıştırırsan ikiniz içinde öyle devam eder☺️