Kızım 2 aylıkken öyleydi başlarda korktum nefesini duymadığımda kulağımı burnuna dayayıp nefesini dinliyodum nefesini tutuyo bu bebe yaaaa 🥺 napcam 🤔 burnu mu tıkalı 🤔 hayır 🤦🏻♀️ Gazı mı var 🤔yok çıkardı 🤦🏻♀️ Ben çözüm ararken kendiliğinden geçmiş 😁 korkma reflü yatağı gibi yap yatağını baş kısmı ayaklarına göre yukarda olsun sonra koy başını yastığına mışıl mışıl uyu annesi 🥰🙏🏻 Bol sütlü geceler