Gzm67_ Meraba sevgili anneler. 10 günlük anneyim. İlk bebeğim. Geceleri her saat emziriyorum. Sabaha kadar uykusuz kalıyorum. Siz bu dönemleri nasıl geçirdiniz?
cansuaydin Gzm67_ hep memede.. uyurduk hatta birlikte. Her istediğinde emzirerek, heonkucak kucağa.. sağdan soldan söylenen laflara kulağınızı tıkayıp tadıni çıkarın.. bı kaç ay sonra kucağa sgmayabilir.. bı de bol bol foto çekin,anı olsun🤍🙏 hayırlı olsun
BademsMam Gzm67_ uykusuz geçirdim 1 ay boyunca artık göz altlarım morarmıştı. Her saat başı emzirmene gerek yok. 2 saatte 1 kere emzirmen yeterli. O 2 saat içerisindede mutlaka uyu. Gündüzleri de bebeğin uyuduğu sürece sende uyu. Süt yapan şey dinlenmek ve bol su içmek unutma. Dinlenmezsen Allah korusun sütün gider. Sağlıkla büyüt evladını hayırlı olsun
Anasininoglu Gzm67_ Her saat emzirmene gerek yok iki saatte bir emzirsen yeter o uyudukça sende uyu gece gündüz ne zaman uyursa sende onunla beraber dinlen bir kaç ay böylr devam ediyor zor oluyor ama geçicek az daha sabır 🙏🏼😇
mariecurie20 2 saatte bir emziriyordum ben bi de annem vardı yanımda o uyandırıyordu. İlk zamanlar biraz zor oluyor uyanmak
Deletedmom5284 Ben 2 saatte bir emzirdim bol bol sağdım geceleri zorlanmamak için benimde eşim vardı bi tek yanımda uyandırdı saat başı beni tutuyodu uyuya kalmamak için mutlaka yanınızda biri olsun, uyuya kalmak tehlikeli