Shinny
Merhaba 38 günlük kızım var ve hastanede hemşire doğurur doğurmaz eşime göğüs aparatı aldırdı. Göğüs ucum var bu arada. Ama hemşire yara olmasın diye böyle yaptırıyoruz dedi. Velhasıl aldık ve kızım o aparat olmadan göğsümü asla tutmuyor. Yabancı bir cisim gibi algılıyor. Yüzünü buruşturuyor. Hanfendi sezaryenle dünyaya geldiği için biberon ve emziğe alışık o yüzden plastik göğüs ucu da ona normal geliyor. Ancak benim sütüm hala yeterli gelmiyor. Deli gibi su içmeme ve süt yapıcı besinler tüketmeme rağmen... her emme seansında 20-30 cc benden alıyordur kızım, 60 cc de mama veriyorum. Bazen hiç sütüm olmuyor. Direk 60+ 30 cc mama veriyorum, hanfendinin isteğine göre. Benzer durumu yaşayan var mı acaba, sütüm artar mı? Yoksa bu aparattan dolayı mı az?